Pro držitele karty - výkupny kovového odpadu a ostatních druhotných surovin

Vzhledem k plánovanému ukončení platnosti stávajících karet k 13.8.2019 je již nyní možno objednat kartu novou a to přes webové rozhraní „Můj účet“

Co je dobíjecí platební karta?

Dobíjecí platební karta vypadá a funguje stejně, jako debetní nebo kreditní karta. Pro obdržení předplacené karty však nepotřebujete bankovní účet, ani uzavírat písemné smlouvy. Předplacená karta Vám jednoduše umožní utrácet peníze nabité na kartu. V případě Karetní peněženky jsou peníze nabíjeny prostřednictvím Výkupny kovového odpadu na základě hodnoty kovu, který prodáváte.

Kde získám Karetní peněženku a kde ji mohu dobít?

Kartu získáte v síti našich smluvních partnerů, kteří se zabývají výkupem kovového odpadu a ostatních druhotných surovin. Podmínkou pro získání karty je prodej odpadu, za který Vás Výkupna vyplatí na kartu. U těchto partnerů kartu dobijete a to vždy za prodej odpadu. Seznam spolupracujících provozoven zobrazíte kliknutím na tento odkaz.

Jak rychle jsou k dispozici finanční prostředky na mé kartě?

Takřka vzápětí po nabití, max. do 15 min. Dá se tedy říct, že po výplatě za prodej odpadu, který je realizován přes Vaši kartu, jsou peníze k dispozici v okamžiku, kdy dojdete k prvnímu bankomatu nebo do nejbližšího prodejního místa, kde chcete platit za Váš nákup Vaši kartou.

Kde mohu utrácet peníze?

Svou kartu můžete používat pro výběry z bankomatů a k platbám u obchodníků ( i na internetu), kteří akceptují karty Mastercard.

Kde mohu zkontrolovat zůstatek na kartě?

Zůstatek na Vaší kartě můžete zkontrolovat prostřednictvím bankomatu nebo po přihlášení do webového prostředí držitele karty, který je přístupný z této stránky.

Mohu změnit svůj PIN?

Ano. Můžete změnit svůj PIN pomocí bankomatu.

Jaké jsou poplatky a omezení spojená s mou Karetní peněženkou?

Kompletní seznam poplatků a limitů najdete po kliknutí na tento odkaz.

Co mám dělat, když jsem ztratil svou kartu?

V případě ztráty nebo odcizení Vaší karty okamžitě kontaktujte naší klientskou linku na čísle +420 228 880 210. Z nabídky zvolte blokaci odcizené nebo ztracené karty. Poté postupujte podle instrukcí. Případně si můžete kartu zablokovat sami v rámci webového prostředí přihlášením na Váš karetní účet (www.platebniucet.cz)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace